Skip to content Skip to footer

FAQs

Koszt standardowego mycia zaczyna się od kwoty 150 zł netto, natomiast wieloetapowe mycie detailingowe kosztuje od 450 zł netto.

Mycie detailingowe samochodu to inaczej dokładne umycie samochodu z zewnątrz bezpieczną, profesjonalną chemią samochodową z zachowaniem odpowiednich zasad i technik, które zachowują lakier i inne elementy samochodu w bardzo dobrym stanie.

Czyszczenie wnętrza to koszt od 500 do nawet 1000 zł netto, w zależności od wielkości samochodu oraz stopnia zabrudzenia kabiny.

Detailing wnętrza polega na dokładnym czyszczeniu całej kabiny samochodu. Obejmuje ono pranie tapicerki, dywaników, wykładziny, czyszczenie skór wraz z impregnacją, czyszczenie deski rozdzielczej oraz ciężko dostępnych miejsc w środku samochodu.

  1. Zaczynamy od bardzo dokładnego odkurzenia wszystkich zakamarków kabiny.
  2. Pierzemy wykładzinę i dywaniki.
  3. Następnie zabieramy się za pranie tapicerki samochodowej albo czyszczenie foteli skórzanych.
  4. Czyścimy deskę rozdzielczą i zabezpieczamy ją preparatami dobranymi ze względu na rodzaj podłoża.
  5. Na koniec wszystkie elementy wnętrza zabezpieczamy preparatem dobranym ze względu na materiał, z którego dana część jest zrobiona.

Koszt aplikacji powłoki ceramicznej na samochód zaczyna się od 1000 zł netto, zależy on od wielkości pojazdu oraz stanu jego powłoki lakierniczej.

Powłoka ceramiczna jest to trwała, dodatkowa powłoka, która pokrywa lakier bezbarwny chroniąc go przed czynnikami zewnętrznymi: promieniowaniem UV, substancjami chemicznymi, ptasimi odchodami. Lakier pokryty powłoką jest dodatkowo bardziej odporny na zarysowania. Z uwagi na silny efekt hydrofobowy, samochód dużo łatwiej jest utrzymać w czystości.

Może utrzymać się nawet do 5 lat. Co więcej, za sprawą nieinwazyjnej aplikacji – powłoki ceramiczne nie wnikają w strukturę karoserii, tylko przylegają do jej powierzchni – w razie potrzeby mogą zostać łatwo i bez śladów usunięte.

Cel zawsze jest ten sam – zabezpieczenie karoserii samochodu przed licznymi szkodliwymi czynnikami, jakie czyhają na nią podczas codziennego użytkowania auta – to drogi, którymi można do niego dojść, są różne i stosuje się je w różnych sytuacjach. Najprościej rzecz ujmując, ochrona lakieru przy pomocy folii to dobra propozycja, gdy zależy Ci na zabezpieczeniu lakieru będącego w dobrej kondycji: na przykład w przypadku samochodów, które są fabrycznie nowe, albo takich, które niedawno przeszły ponowne lakierowanie lub została wykonana renowacja lakieru. Proces aplikacji bezbarwnej folii ochronnej najlepiej przeprowadzić w czasie do kilku miesięcy od odbioru auta z salonu, folia ta chroni bowiem lakier przed nowymi uszkodzeniami, nie eliminując tych powstałych przed jej zastosowaniem.

Z kolei powłoki ceramiczne to świetne rozwiązanie, gdy potrzeba nie tylko ochronić lakier samochodu, ale też podreperować jego stan. Zawsze wraz z nałożeniem powłoki przeprowadzana jest renowacja lakieru. Powłoka na lakier samochodowy pozwala wypełnić pory, drobne rysy, wżery i inne mikrouszkodzenia, dzięki czemu lakier nabiera nowego blasku – a nawet wygląda jeszcze lepiej niż oryginalnie, ponieważ taka renowacja lakieru dodaje mu głębi i szklistego, szlachetnego efektu. W odróżnieniu od folii bezbarwnej, powłoki ceramiczne nadają się również do ochrony felg. Pozwalają one na łatwiejsze utrzymanie kół w czystości przez wiele miesięcy, dodatkowo poprawiając ich wygląd.

Wybór, jak to zwykle bywa, ostatecznie zależy więc od wymagań właściciela lub właścicielki samochodu. Jeżeli lakier jest nowy i w dobrej kondycji, warto ochronić go folią. A jeśli na zapobieganie uszkodzeniom jest za późno, lepiej będzie wybrać powłoki ceramiczne. Dla ochrony lakieru powłoki ceramiczne nie sprawdzą się tak dobrze jak folia, jednak zaletą powłoki jest jej aspekt wizualny. Zanim podejmiesz decyzję, jaka ochrona lakieru będzie najlepsza dla Twojego auta, skonsultuj się z doradcą naszego salonu w Poznaniu. Nasze doświadczenie pomoże Ci wybrać optymalne rozwiązanie i doradzi, co wybrać, by uzyskać pożądany efekt.

Oklejenie zderzaka przedniego folią bezbarwną kosztuje około 1400 zł netto. Koszt oklejenia całego samochodu zależny jest od jego wielkości oraz skomplikowania aplikacji folii. Nasi pracownicy przeważnie dokonują indywidualnych szacunków tego, ile będzie kosztować oklejanie samochodu. Cena uzależniona jest m.in. od modelu i stanu samochodu. Jeśli chcesz poznać szacowany koszt, jaki może mieć oklejanie samochodów, skontaktuj się z nami.

Folia ochronna ze względu na swoją grubość i elastyczność, chroni lakier przed fizycznymi uszkodzeniami: odpryskami kamieni, drobnymi otarciami parkingowymi, aktami wandalizmu. Jest to najskuteczniejszy sposób ochrony lakieru na rynku.

Profesjonalne oklejanie samochodów jest zabiegiem, który zabezpiecza karoserię, zapobiegając powstawaniu uszkodzeń, co nie tylko sprawia, że auto dłużej wygląda świetnie, ale także spowalnia jego utratę wartości.

Folie ochronne nie naruszają struktury lakieru, dzięki czemu można je zdjąć w dowolnej chwili, nie uszkadzając karoserii. Technicy pracujący w naszym salonie w Poznaniu nakładają folie na auto w taki sposób, aby nie doszło do przypadkowego uszkodzenia karoserii.

Koszt zabezpieczenia felg zaczyna się od 350 zł netto.

Zabezpieczenie powłoką ceramiczną felg chroni je przede wszystkim przed szkodliwym działaniem zanieczyszczeń drogowych. Dzięki uzyskanej hydrofobowości, łatwiej jest je również umyć.

Niewidzialna wycieraczka to powłoka hydrofobowa, którą stosuje się na wszystkie szyby samochodu. Powłoka „odpycha” wodę, dzięki czemu łatwiej jest utrzymać szyby w czystości. Zabezpieczonym w ten sposób samochodem bezpieczniej podróżuje się także w warunkach deszczowych, bowiem z szyby czołowej woda sama spływa pod pędem powietrza, przez co nie musimy w ogóle używać wycieraczek samochodowych.

Koszt aplikacji niewidzialnej wycieraczki na wszystkie szyby to około 400 zł netto.

Cena zależy od kilku czynników: wielkości samochodu, rodzaju zastosowanego lakieru, stopnia porysowania lakieru. Częściowa (jednoetapowa) korekta lakieru kosztuje około 1000 zł netto. Trzy etapowa korekta lakieru (pełna), to koszt około 3000 zł netto.

Rysy na samochodach różnią się od siebie głębokością, grubością oraz umiejscowieniem. Cena usunięcia jednej rysy zaczyna się od około 150 zł netto.

W naszej ofercie istnieje kilka możliwości dotyczących stopnia renowacji lakieru. W przypadku chęci „odświeżenia” lakieru proponujemy jednoetapową korektę lakieru, która usuwa około 30-70% zarysowań w zależności od aktualnego stanu samochodu. Możemy też wykonać dwuetapową korektę do 85% rys lub nawet 95% przy pełnej korekcie lakieru. Jest to proces czasochłonny i wymaga dużego doświadczenia i umiejętności.

Renowacja jednego elementu tapicerki skórzanej kosztuje od 350 zł netto. Przykładowo, pojedynczy fotel samochodowy składa się natomiast z siedmiu elementów – cena za odnawianie tapicerki skórzanej jest więc ustalana indywidualnie.

Naprawa taka polega na barwieniu tapicerki skórzanej farbą do tego przeznaczoną wraz z zabezpieczeniem lakierem bezbarwnym, dzięki czemu efekt utrzymuje się przez długi czas.

Cennik i koszt przyciemniania szyb uzależniony jest od powierzchni szyb oraz stopnia przyciemniania. 

Dla średniej wielkości samochodu ceny zaczynają się od 6500 zł netto. Każdy przypadek wyceniany jest indywidualnie. Koszt zależy od wielkości pojazdu, rodzaju użytej folii (czy np. stosujemy okleiny i folie samochodowe 3M, czy folie samochodowe Bruxafol) oraz dodatkowych opcji, dlatego każdy projekt wyceniany jest indywidualnie.

We love detailing

Detailing to nasza pasja...